Biuro Konsultacyjno-Usługowe ADVISORY zaczęło swoja działalność w maju 1999 roku.
Firmę pod tą nazwą otworzył mgr inż. Tomasz Jagodziński, absolwent Politechniki Szczecińskiej Wydziału Mechanicznego i wieloletni specjalista Stoczni Szczecińskiej S.A., który od roku 1993 zajmował w niej stanowisko Specjalisty ds. Systemu Zarządzania Jakością. Tam zdobył swoje doświadczenie dotyczące wdrażania systemów zarządzania wg norm ISO 9001 i 14001, planowania i przeprowadzania audytów wewnętrznych i klientowskich oraz prowadzenia tych systemów na bieżąco.
Obecnie firma współpracuje z wieloma konsultantami w całym kraju wykorzystując ich bogate doświadczenie w dziedzinie Systemów Zarządzania.
ADVISORY świadczy usługi szkoleniowe i konsultingowe w zakresie opracowania, wdrażania i przygotowania do certyfikacji nowoczesnych systemów zarządzania. Nasze doradztwo polega na kompleksowym przygotowaniu organizacji do certyfikacji. Ważne jest, że wszyscy nasi Klienci zostali rekomendowani do uzyskania certyfikatu przy pierwszym audicie wybranej jednostki certyfikującej.
Przy realizacji podjętych zleceń jesteśmy z naszymi Klientami od początku do końca, co oznacza że bierzemy czynny udział w tworzeniu dokumentacji, jej wdrażaniu, przeprowadzaniu auditów wewnętrznych, w auditach certyfikujących a także pomagamy przy zaleconych działaniach korygujących.